Història d'una experiència: de Windows a Mac OS X


Història d'una experiència:

Sí, ho vaig fer, em vaig llevar, vaig agafar el bicing fins a la Plaza Catalunya, i a l'Apple Store del Passeig de Gràcia, em vaig comprar un MacBook Air. Sí, ho vaig fer, quina bogeria, oi?
Hi ha qui diu que el sistema operatiu d'Apple ha canviat la seva vida!Jo, vaig pensar que canviaria la meva els primers dies, perquè ben segur hauria d'estar-m'hi un temps intentant adaptar-me al nou sistema operatiu ;). Estava espantada!


Del PC al Mac, de Windows a Mac OS X.
Arribem al moll de l'os!
Què és un sistema operatiu?


[informàtica per a principiants, si en saps molt, salta't aquest post, o no, perquè et perdràs el final de la història, i potser t'agradarà, tu mateixa...]

Un sistema operatiu és el programa o software més important, essencial, que hi ha dins del nostre ordinador; ens tradueix el llenguatge digital en un altre que podem entendre. És l'estructura, dóna suport i ens permet utilitzar tots el programes, dispositius i les diferents parts de l'ordinador. Sense ell, el nostre ordinador no serveix per a res!
Els sistemes operatius més empleats que existeixen actualment en el mercat són: Microsoft Windows, Mac OS X i Linux.
[aquí, un enllaç on t'ho expliquen molt bé GCF Aprende Libre]

Vaig agafar el nou i flamant ordinador, i cap a casa! D'això fa gairebé un any. He descobert un nou món, el de la poma: no es penja, no es bloqueja i no he perdut informació. Ni rastre dels virus. La "interface" és fàcil de manejar, molt gràfica i intuïtiva, no em va costar gens fer el canvi. I, si vaig tenir algun dubte el servei tècnic d'Apple m'ho va explicar molt bé, són amables i eficients. Estic molt contenta amb el canvi, i crec que ja m'he convertit en una superfan d'Apple



A la Josefina li vaig preguntar, unes setmanes després del canvi, ella va molt a la seva i no em va respondre, estava ocupada movent les seves llargues potetes, però sé que li agrada per com es mou per la pantalla. Ella és moderna, molt del seu temps, no és una mosca qualsevol!




 





Comentaris

  1. ¡El cambio de de Windows a Mac OS X es impresionante!Tuve una temporada utilizando un Mac y cuando volví a utilizar un Windows fue como se tuviera que empezar otra vez. Y, como no, la Josefina siempre moderna...¡Me encanta escuchar las historias de la Josefina!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars