Josefina Fly's story [la història d'una mosca barcelonina, la Josefina]

Josefina Fly's story

La història d’una mosca barcelonina, la Josefina.

La mosca Josefina va aparèixer una nit d’estiu, a la meva habitació, a Barcelona, acompanyada de l’escalfor que les barcelonines, com nosaltres, coneixem, i acceptem com a part del tracte que tenim amb la ciutat. Què hi farem! Un bon ventilador o ens posem a la fresca?
Ella, anava una mica desorientada però de seguida va trobar la pantalla del meu ordinador; el lloc ideal per passar una bona nit, oi?

La vaig mirar detingudament, em va cridar l’atenció les seves ales daurades, semblaven teixides amb fil d’or, no era una mosca qualsevol, la Josefina.
Jo anava teclejant el teclat de l'ordinador, ella s'anava passejant d'una banda a l'altra de la pantalla, semblava com si llegís les lletres que jo enllaçava; quan jo m'aturava, ella també, movia les seves potetes i esperava pacientment el meu colpeig, no era una mosca qualsevol, la meva Josefina.



Continuarà...

[Fly me to the moon]

Comentaris

  1. Fantàstic inici!!! Quan continua???

    ResponElimina
  2. ¡Qué maja la Josefina! ¿Y qué pasará?

    ResponElimina
    Respostes
    1. De moment, convivim a la mateixa habitació, ella va a la seva i jo a la meva ;) Aniré explicant l'experiència!

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars